Jak objednat a přežít pobyt v Krušnohorském penzionu Javor

Na této stránce najdete:

Jak postupovat při objednání pobytu. Jak poptat a zarezervovat pobyt. Nabídka pobytu a objednávka. Zaslání ubytovacího poukazu – voucheru. Platba za pobyt a služby. Příjezd a odjezd z penzionu. Stravování: snídaně a způsob objednání večeře. Kdo nebo co je Alfred a jak vám může pomoci. Ubytovací řád.

Jak na to

Jak objednat pobyt

Poptávka

Nejjednodušší způsob uskutečnění poptávky je vyplnit formulář "Nezávazná poptávka". Odkaz na tento formulář se nachází v pravém horním rohu textu každé stránky.

Pokud vám tento způsob z jakéhokoli důvodu nevyhovuje, napište e-mailovou zprávu (viz kontakty), nebo volejte na telefony 353 541 770 nebo 728 479 709 nebo 606 728 170. Tyto telefonní linky máme vzájemně přesměrovány, takže se určitě dovoláte, občas to chce jen trochu trpělivosti.

Zvláštní požadavky (např. zapůjčení dětské postýlky ...), prosím, připište ve formuláři do kolonky "další informace".

Nabídka

Po obdržení vaší poptávky vám požadovaný počet míst zarezervujeme a pošleme vám cenovou nabídku. Tato nabídka bude platná většinou 2 dny. Pokud do té doby nepotvrdíte objednávku bude rezervace zrušena. Jestliže pro rozhodnutí budete potřebovat více času, sdělte nám to, ve většině případů budeme váš požadavek akceptovat.

Objednávka

Pomocí e-mailu: jako odpověď na náš e-mail s nabídkou. Stačí uvést: "Závazně objednávám".

Telefonem: (728 479 709; 606 728 170).

Poznámka: všechny telefony máme propojeny, stačí vydržet.

Voucher

Když  budeme mít vaši e-mailovou adresu zašleme vám ubytovací poukaz. Zde je, kromě jiného, uvedena výše zálohy a odkaz a přístupové heslo na „Alfreda“. Alfred je pomocník pro bezkontaktní styk s recepcí.

Platba zálohy

Většinou požadujeme minimálně 50% zálohu. V ubytovacím poukazu je uvedena výše požadované zálohy a lhůta k jejímu zaplacení. Po zaplacení zálohy je rezervace ubytování oboustranně závazná.

Příjezd do penzionu (Check in)

Standardní příjezd (Check in) je mezi 16. a 18. hodinou. Pokud předpokládáte příjezd v jiném čase, prosím, informujte nás o tom.


Při příchodu předložíte Vaše občanské průkazy k zapsání do knihy ubytovaných nebo jen ke kontrole, pokud jste použili Alfreda.


Současně Vám bude předložen účet k zaplacení ceny (doplatku) za ubytování. Pokud jste ubytování nezaplatili předem převodem, budete potřebovat hotovost nebo platební kartu.

Po zaplacení pobytu dostanete klíč od pokoje, který zároveň slouží k odemčení vstupních dveří a lyžárny / kolárny.


Na pokoji jsou umístěny kožené desky, kde se dovíte potřebné informace o chodu penzionu ubytovací řád a pár užitečných informací.

Stravování

Náš penzion není přizpůsoben k tomu, aby si zde hosté sami vařili. Nenajdete zde chladničky na pokojích ani kuchyňku s vařičem. Výjimkou je nápojový automat na přípravu kávy, kávy s mlékem, mokačína, capučína, čokolády a čaje, umístěný a celodenně k dispozici v jídelně.

Snídaně

Doba podávání snídaně

Snídaně je podávána mezi 8 a 10 hodinou ranní.

Snídaně je podávána formou bufetu. Ze studené kuchyně podáváme uzeniny, sýry, zeleninu, vejce, džemy, nutelu, paštiky, máslo, med, müsli a jogurty. V teplé kuchyni jsou k dispozici vejce a uzeniny. Ze studených nápojů vždy dva druhy džusů, voda a mléko. Z teplých nápojů káva, mokačíno, kapučíno, čokoláda a různé druhy čajů. Jako pečivo je vždy chléb, rohlíky.

Oběd

Obědy nepodáváme. V naprosté většině naši hosté po snídani vyrážejí na tůry a vracejí se až k večeři. Výjimkou jsou pobyty rodin s malými dětmi, kde jsme schopni pro děti připravit třeba polévku.

Večeře

Večeři připravujeme na základě objednávek hostů. Každé ráno je při snídani vyvěšeno menu, kde jsou 3 jídla + polévka. Pokud se rozhodnete pro některé z jídel, nahlásíte nám váš výběr a hodinu, na kterou chcete večeři připravit. Jestliže budete chtít večeři v den příjezdu, je třeba si toto domluvit při objednání pobytu.

Odjezd z penzionu (Check out)

Standardní doba opuštění penzionu je do 10:00. Pokud budete chtít zůstat déle (třeba si udělat ještě výlet), většinou vám vyhovíme. Podmínkou je, že po vás hned nenastupuje další host. Ale i v tomto případě vám vyjdeme, jak jen to bude možné, vstříc.

Co musíte na pokoji udělat před odjezdem?

Jednoduše: nic. Nemusíte svlékat povlečení ani vynášet odpadky. Prostě, až budete sbaleni, zamknete pokoj a klíč odevzdáte na recepci.

Platba za útratu

To pochopitelně platí v tom případě, že již máte vyrovnaný účet za útratu během pobytu. Vytiskneme vám účet, kde budete mít veškerou útratu za celý pobyt a po jeho odsouhlasení účet uhradíte.

Alfred

Alfred je pomocník pro bezkontaktní styk s recepcí.

Aplikace funguje v rámci webového prohlížeče a host se ke správě rezervace přihlásí na adrese app.myalfred.cz pomocí unikátního Kódu rezervace. Tento kód najdete v ubytovacím poukazu.

Alfred Vám před příjezdem zašle e-mail s výzvou na provedení online check-inu (přihlášení hosta).

To znamená, že při příjezdu se již pouze prokážete průkazem totožnosti, nebudete muset čekat, až si Vás na recepci zapíšeme.

Pokud toto neprovedete, den před příjezdem obdržíte ještě jednu výzvu přes SMS.

Pobyt v penzionu

Pravidla pobytu v penzionu se řídí ubytovacím řádem. Jeho plné znění naleznete zde

Ubytovací řád naleznete též na nástěnce u vstupu do penzionu a v deskách na pokoji.

Krušnohorský penzion Javor, II.odboje 194, 362 37 Horní Blatná, telefon: 353 541 770; e-mail: recepce@kpj.cz